مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 09:352023-06-26پزشكي

پوکی استخوان؛ شایع ‎ترین دلیل شکستگی های ستون فقرات 


 در ایران هزار نفر جراح در تخصص مغز و اعصاب داریم که شاید 500 نفر آنها در تهران مشغول به کار باشند و دلیل حضور این تعداد پزشک در یک رشته آن هم در یک شهر شاید به دلیل وجود امکانات باشد.

- ایسنا/اصفهان یک جراح مغز و اعصاب گفت: در ایران هزار نفر جراح در تخصص مغز و اعصاب داریم که شاید 500 نفر آنها در تهران مشغول به کار باشند و دلیل حضور این تعداد پزشک در یک رشته آن هم در یک شهر شاید به دلیل وجود امکانات باشد.

   فرزاد باطنی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: انواع جراحی های ستون فقرات، انحرافات ستون فقرات، جراحی های دیسک کمر با روش لیزر و باز، جراحی های دیسک کمر به روش آندوسکوپی، ترمیم مهره های شکسته ستون فقرات با روش های بسته بدون بیهوشی بدون عمل باز و بدون نیاز به بستری برخی از خدماتی است که در بیمارستان ها به بیماران ارائه داده می شود.

وی ادامه داد: در جراحی های دیسک کمر به چند روش می توانیم خدمات ارائه دهیم؛ یکی از شایع ترین و بهترین کارها برای دیسک های خفیفی که نقص عصبی ایجاد نکردند عمل جراحی لیزر است، در این عمل بیمار بستری نمی شود و تنها نصف روز در بیمارستان حضور خواهد داشت و انجام این عمل 10 دقیقه بیشتر طول نخواهد کشید، این عمل برش، بستری و بیهوشی ندارد و درمان سرپایی به شمار می رود، روش عمل به این صورت هست که با یک سوزن بلند تحت هد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوکی استخوان؛ شایع ‎ترین دلیل شکستگی های ستون فقرات 

پوکی استخوان؛ شایع ‎ترین دلیل شکستگی های ستون فقرات